donderdag 13 juni 2013

Wandeling in Lier. / Making a walk in Lier.

Ik begon de dag met het leegtrekken van m'n aquarium. / I started the day with e3mptying my aquarium.




En, door er 5 kilo zout in te gooien. / And, by adding 5 kilo of salt.


Toen scheen de zon voor even.  Dus, ik naar buiten.  Het witte huis in de Schapekoppenstraat.




Bootjes op de Nete. / Small boats on the Nete.


Een zicht op de Netelaan vanop de Schapekoppenstraat. / A view on the Netelaan from the Schapekoppenstraat.








De Schapekoppenstraat. / The Schapekoppenstraat.


Ik betreed even Oud Lier. / I enter Oud Lier for a moment.




De Wezenstraat. / The Wezenstraat.


De achterkant van de Sint-Margaretakerk in de Begijnhofstraat. / The backside of the chuch of Sint-Margareta in the Begijnhofstraat.


De Kannunik Davidlaan. / The Kanunnik Davidlaan.


En, weg ben ik... / And, I'm gone...




De Nete. / The Nete.


Naar Anderstad... / Towards Anderstad...


Het natuurgebied van Lier... / The nature-reserve of Lier...




Ik bereik Anderstad... / I reach Anderstad...


Maar het betrekt al snel... / But, soon there come clouds...


Ik naar huis.  Om m'n bak met water te vullen. / I'm going home.  In order to fill my tank with water.


En, ik neem wat ik nodig heb om een tweede doosje te maken. / And, I take what I need in order to make a second small box.


Wanneer de basisplaat af is, ga ik de twee doosjes passen in mijn rek. / When the baseplate is done, I go and fit the two boxes on my rack.


Ik werk het doosje af... / I finish the small box...


Ze passen perfect. / The fit perfectly.




Dan verf ik de twee doosjes. / After that, I paint the two boxes.


Nu nog m'n borstel uitspoelen. / Now I need to rince to brush.


Natuurlijk is Vlekkie er om m'n werk te inspecteren. / Of course, Vlekkie is present to inspect my work.


De aquarium, gevuld. / The aquarium, filled.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten