vrijdag 28 juni 2013

Het einde van het één... / The end of one thing...

Vanmorgen ben ik begonnen met dit tweede doosje zijn tweede laag te geven. / This morning, I started with giving this box its second layer.


Ziezo, het verhaal van de doosjes is bijna geschreven. / So, the story of the boxes is almost written.


Dan ben ik langs de winkel gereden... / When that was done, I drove to the shop...


Ik ben teruggekeerd met de juiste maat van vijsjes... / I've returned with the right size of screws...


En, het juiste aantal plankjes... / And, the proper amount of shelves...


Toen belde Erik... / That's when Erik called...


Erik kan jammer genoeg niet tot bij mij komen, morgen... / But Erik can't make it, tomorrow...


Erik heeft namelijk een nieuwe auto gekocht... / Erik has bought a new car...


En zijn oude verkocht... / And, sold his old one...


Maar de papieren voor de nieuwe wagen zijn nog niet rond... / But, he's waiting on the right documents...


Dus, de plantjes moeten wachten tot volgende week... / So, the plants will have to wait until next week...


's Avonds werkte ik de doosjes a door hen te vernissen. / In the evening, I finished the boxes by varnishing them.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten