zondag 3 maart 2013

Wortels Gegipst. / Roots Plastered.

Terwijl ik onder de douche zit, werkt Tim in mijn living. / While I'm under the shower, Tim is working in my living.


Dit is het resultaat, als ik de douche verlaat. / This is the result, when I leave the shower.


Zoals jullie kunnen zien, nog steeds met een beetje haar op het hoofd. / As you can see, still with a bit of hair on top of my head.


Bert belt bij me aan... / Bert rings at my door...


En besluit om ons te helpen... / And, decides to help us...


Ik laat hen doen en ga me aankleden. / I leave them be and go to dress myself.


De resultaten waar zij ondertussen mee afkomen... / The results they produce together in the meantime...


Mogen gezien worden..! / Are very nice..!


Ik keer terug met een geschoren hoofd. / I return with a shaved head.


En, zet me ogenblikkelijk aan het werk. / Immediately, I start to work.








Tim en ik... / Tim and I...


Aan het werk... / At work...


Dat is Tim, dus... / So, that's Tim...


En dit ben ik... / And, this is me...


Naar het einde toe... / Towards the end...


Lossen Tim en ik elkaar af... / Tim and I switch...






Bert legt er de laatste hand aan... / Bert is the one who lays the last hand at the roots...


Met Vlekkie als aandachtige toeschouwer. / While he's being watched by Vlekkie...


Hmmm...  Persmuskieten... / Hmmm...  Mosquitos of the press...


Zijn eigenlijk lastige... / In fact are very tiresome...


INSECTEN..! / BUGS..!


Foto's... / Pictures...


Van het resultaat... / Of the result...


Van vandaag... / Of today...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten