dinsdag 26 maart 2013

Betere Foto's, deel XVII. / Better Pictures, part XVII.

Ik heb m'n volledig foto-archief (12.000 foto's in 2 jaar tijd) nagekeken en herleid tot 890 foto's. Hieruit zal ik m'n beste foto's (een 100 tot 150-tal) destilleren.

I have revised my complete archive of pictures (12.000 pics after just 2 years) and reduced it to 890 pictures. Out of these, I'll destill my best pictures (between 100 and 150 pics).


Dit is het zeventiende deel van m'n betere foto's.  Dit is het laatste deel waar m'n experimentele natuur het van me overneemt en ik opnieuw met veel verticale beelden afkom.  Maar, ditmaal gebeuren de experimenten al oordeelkundiger.  Vanaf het volgende deel zullen zij ongemerkt in mijn kijk op de realiteit sluipen.

This is the seventeenth part of my better pictures.   This is the last part where my experimental nature takes it over from me and I, once more, end up with a lot of vertical pictures.  But, this time, the experiments are happening with more and more vision behind them.  From the next part forwards, they will sneek unnoticed in my look at reality.




Ik vertrek naar Boechout en Emblem via de Vesten van Lier. / I leave for Boechout and Emblem via the Vesten of Lier.



De Melkkuipstraat, tussen de Boshoek en de Alexander Franckstraat te Boechout. / The Melkkuipstraat, in between the Boshoek and the Alexander Franckstraat in Boechout.


Enkele huizen, onderweg. / Some houses, along the way.


Een stal. / A stable.


Een fantasietje... / A little fantasy...

Geometrie... / Geometry...





Dit is een ijkpunt voor me geworden in m'n wandelingen, de Hondstraat te Lier. / This place has become a benchmark for me in my walks, the Hondstraat in Lier.



De Rantsesteenweg. / The Rantsesteenweg.


Open Golfcentrum Ranst. / Golf in Ranst.

Huiswaarts... / Homewards...

Over het Safipad... / Along the Safi-Path...


Wanneer ik terugkeer in Lier. / When I return in Lier.


Mijn favoriete woning in Lier. / My favorite house in Lier.


Het Netekanaal. / The Nete-channel.

Op de dijk langs het Netekanaal. / On the dyke alongside the Nete-channel.

Aan de jachthaven van Emblem. / At the marina of Emblem.


De Vesten te Lier. / The Vesten of Lier.

Aan het einde van de Kavesweg te Lier. / At the end of the Kavensweg in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten