vrijdag 16 november 2012

Tour de Commerce.

Ik heb vandaag een 'tour de commerce' gemaakt.  Beelden van onderweg. / I've made today a 'Tour de Commerce'.  Pictures from along the way.


Ik ben om 15.00 u vertrokken... / I left at 15.00 h...


De Nete overgestoken aan de Leuvense Poort... / I crossed the Nete at the Leuvense Poort...


De brug op... / Onto the bridge...


Over het Netekanaal... / Across the Nete-channel...


Bouwcenter Van Den Broeck, vanop afstand bekeken... / Construction centre Van den Broeck, from a distance.


Nu naar beneden... / The trick is getting down...


Dat dreigt nog te lukken ook... / That seems to succeed...


En, ik ben er... / And, I'm there...


Voorbij enkele stapels hout... / I pass a few piles of wood...


Ik verdwijn...  Voor eventjes, maar... / I disappear...  For a minute...


Er is wat tijd verlopen, eer ik er buiten ben. / Time has passed, while I was in the shop.


Het Netekanaal. / The Nete-channel.


De Nete bij hoge tij, onderweg naar de Mechelse Poort.  Dit is, gezien het late uur, de laatste foto.  Maar, ik ben nog naar AVA gereden en Van Den Borre.  Om 19.10 u was ik terug thuis. / The Nete, when the tide is high, along the way to the Mechelse Poort.  In view of the late hour, this is the last picture from along the way.  But, I still drove to AVA and Van den Borre.  At 19.10 h, I was at home.


Ik heb vandaag gekocht: tekenpapier, een kaft om onze kleurenkaart te beschermen, 3 bakstenen, een weegschaal, 4 bussen PU-schuim, plastieken potjes, reserve mesjes voor breekmessen, 3 lak-verfjes op waterbasis (Levis 'Colores Del Mundo', 3 Kenia-kleuren) en 1 toestel waarvan ik niet weet wat het doet, maar het wordt verondersteld om een slijpschijf te vervangen (dat beweerde Swa, tenminste). / I've bought today a lot of stuff.







De lichtgevende weegschaal om epoxy af te wegen. / The balance to weigh epoxy.


Het toestel ziet er zo uit. / My latest purchase.


Dat betekent, nog een lader erbij. / And, that means yet another loader.


Bovenaan ziet het er nu zo uit. / The shelf now looks like this.


Vlekkie, de gevleugelde kat... / Vlekkie, the winged cat...




Toen ze terug naar beneden wilde, stond Ayla haar op te wachten. / When she wanted to get down, Ayla was waiting on her.


Maar Vlekkie liet zich niet van de wijs brengen. / However, Vlekkie kept her cool.


En bereikte toch de begane grond... / And, reached the floor...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten