donderdag 8 november 2012

Namaak Stenen. / Fake Rocks.

Als ik alleen ben, krijg ik onze stenen ook uit de malletjes.


Dan wordt de tafel opgeruimd.


Tijdelijk staan ze hier.  Want, we gaan ze nog nodig hebben.


Ik snijd de stenen op maat.






Terwijl Tim ze afwerkt tot 'echte' stenen.






Onze beessies.


Onze werktafel.


Ik heb de meeste natuursteentjes losgepeuterd die nog in de PU achterbleven.  Want, nu we toch besloten hebben over te stappen naar de 'baksteen-techniek' dienen ze geen nut meer.


Tims vuilhoop...


Verdwijnt hierin.


Het afgewerkte produkt...


Hebben we hier gelegd.


Ik en Ayla.






Tim voelt zich een beetje eenzaam.


Dat perceptie belangrijk is in het leven, zullen jullie niet ontkennen.


Pfff...  Dit moeten we nog doen...


Tja, dit hebben we nog te doen.


Héhéhé..!  Dit kunnen we ook nog doen..!


Maar, dat zal voor morgen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten