dinsdag 11 februari 2014

Hdr: Wandeling door Lier. / Hdr: Walk through Lier.

Op 05/10/2013 maakte ik een korte wandeling door het historische centrum van Lier.  Ik begon aan de Grote Markt en vervolgde mijn weg langs de Vismarkt, de Aragonstraat, de Mosdijk, de Oever om aan de Vesten te Lier te eindigen.  Dit is het verslag daarvan.  Het totale verslag zal drie dagen in beslag nemen.  Dit is het eerste deel.

On 05/10/2013 I've made a short walk through the historical center of Lier.  I've started at the Grote Markt and continued my way through the Vismarkt, the Aragonstraat, the Mosdijk, the Oever in order to stop at the Vesten in Lier.  This is the report of that walk.  In total, this report will take three days.  This is the first part.




Ik begin aan de Mosdijk te Lier en zal later op deze plaats terugkeren. / I start at the Mosdijk in Lier and later on will return to this spot.

Aan de overkant van de brug aan de Mosdijk, begint de Oever te Lier. / At the other side of the bridge at the Mosdijk, starts the Oever in Lier.


Dan ga ik langs de computerwinkel Becomp en de fotowinkel Foto Leemans en rij verder tot ik aan de brug aan de Rechtestraat kom.  Vanaf hier begint de Grote Markt te Lier. / I go to the computer-shop Becomp and the photo-shop Photo Leemans and drive on until I reach the bridge at the Rechtestraat.  From this point on, the Grote Markt in Lier starts.


Een zicht op de Werf en het Felix Timmermansplein te Lier. / A view on the Werf and the Felix Timmermansplein in Lier.




Twee zichten op de Vismarkt te Lier. / Two views on the Vismarkt in Lier.


Een zicht op de Werf in Lier. / A view on the Werf in Lier.


Een zicht op het begin van de Grote Markt. / A view on the beginning of the Grote Markt in Lier.


Dan rijd ik de Vismarkt af. / Then, I drive over the Vismarkt.


De weg die in heb afgelegd. / The road that I travelled.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten