zondag 2 februari 2014

Hdr: Duffel VII. / Hdr: Duffel VII.

Op 3 oktober 2013 ondernam ik een lange tocht naar de Vlaamse gemeente Duffel.  Dit is het zevende deel van het verslag hierover.  Gisteren kwam ik in de Mijlstraat aan te Duffel.  Vandaag volg ik die straat tot ik de Zijpstraat te Duffel tegenkom.

On 3 October 2013, I've made a long walk to the Flemish municipality of Duffel.  This is the seventh part of the report of that walk.  Yesterday I arrived in the Mijlstraat te Duffel.  Today I follow that street until I reach the Zijpstraat in Duffel.




Ik volg de Mijlstraat te Duffel. / I follow the Mijlstraat in Duffel.




Er staat een kerk in de Mijlstraat. / There's a church in the Mijlstraat.




Een huisje, onderweg. / A cottage, along the way.




De Mijlstraat te Duffel. / The Mijlstraat in Duffel.


Dan draai ik de Zijstraat op. / Then, I make a left turn into the Zijpstraat.




De Zijpstraat te Duffel. / The Zijpstraat in Duffel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten