zondag 26 mei 2013

Wachten op Maandag. / Waiting on Monday.

Zoals je ziet, de opruim ging zoetjesaan voort vandaag. / As you can see, the clean up progresses slowly but surely.




Nog 2 bijkomende foto's. / 2 additional pictures.



Volgens mij ben ik in mijn opzet geslaagd.  Het was mijn bedoeling om een soortgelijke 'look' te creeren voor decors onder water, als Raf Denier deed voor boven water.  Hieronder staat de paludarium van R. Denier nogmaals afgebeeld.  Alle gelijkenissen zijn intentioneel...

According to me, I've met my target.  The intention of this background has always been to create an under water look, similar to Raf Denier's paludarium.  All simularities between R. Denier's background for his paludarium and my 3D-background for aquariums are intentional...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten