zondag 19 mei 2013

Duffel en Epoxy. / Duffel and Epoxy.



Vandaag ben ik naar Duffel getrokken, onder deze hemel. / Today, I went to Duffel under such a sky.


De Mijlstraat te Koningshooit op mijn terugweg.  Er valt nog altijd niets te trekken, wegens geen zon. / The Mijlstraat in Koningshooit on my way back. / Still, there's nothing to take pictures of, due to the lack of sunlight.


Maar, het weer verbetert, naarmate ik dichter bij Lier kom. / But, the weather gets better, as I approach Lier again.


Tot ik in Anderstad eindelijk begroet wordt door een blauwe hemel.  Dit is de jachthaven van Duffel. / Until  a clear blue sky finally greets me in Anderstad.  This is the marina of Duffel.


Ik besluit om nog een ommetje te maken, in het natuurgebied van Lier. / I decide to make a small detour in the nature-reserve of Lier.


De kracht van de natuur. / The force of nature.




Anderstad, het natuurgebied van Lier. / Anderstad, the nature-reserve of Lier.






Ik verlaat Anderstad. / I leave Anderstad.




De Vesten rond Lier. / The Vesten of Lier.




Goed, gisteren heb ik de rots terug geplakt. / Alright, the rock is glued yesterday.


Zonder na te zien of hij wel in deze hoek geplaatst kon worden. / Without checking if it fits, in this angle.


Dus, dat moest deze ochtend worden nagekeken. / So, this morning, that needed to be checked.


Gelukkig was er geen probleem. / Fortunately, there wasn't a problem.


Dus kon de tweede laag epoxy worden gezet. / So, I can put the second layer of epoxy on the plate.


Een detailfoto. / A close-up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten