dinsdag 14 mei 2013

Spotify, Epoxy en Schilderen. / Spotify, Epoxy and Painting.


Vandaag was een erg drukke dag... / Today was a very busy day...


Ik was heel de dag onderweg... / The whole day, I was on the way...


Van de éne winkel naar de andere... / From one shop to the other...


Alles te regelen... / Organizing everything...


Wat er te regelen was... / That needed to be organized...




Heel de dag was het zwaar bewolkt... / There were clouds the whole day long...


Op een streepje zon na... / Sometimes a stripe of sunshine...


's Avonds klaarde het even uit... / In the evening, it cleared up...


Wat deze beelden bewijzen... / What these pictures proof...


Goed, wat is het idee..? / Alright, what's the idea..?


Ik ben van plan om deze computer te verhuizen naar m'n living... / I intend to move this computer to my living...


En hem daar aan te schakelen op internet en op mijn versterker... / And, to connect it to internet and to my amplifier...


Dan kan ik Spotify via m'n versterker spelen en dat bespaart me veel geld... / So, I can play Spotify through my amplifier and that will save me a lot of money...


Jammer genoeg kende ik Spotify nog niet, toen ik het plannetje voor m'n living tekende.  Resultaat: deze hele constructie zal afgebroken en heropgebouwd worden... / Sadly enough, I didn't know Spotify, when I drew the plan of my living.  Result, this whole construction needs to be torn down and rebuilded...


Een plank van 60x40-cm, die dienst zal doen als bijkomend schab... / A plank of 60x40-cm, that will service as additional shelf...


Wat er overschiet van de contrastkleur voor m'n living... / What remains of the colour of contrast for my living...


Een borstel om te schilderen... / A brush to paint...


Een plaat... / A plate...


De epoxy... / The epoxy...


De plaat na zijn eerste laag epoxy... / The plate, after its first layer of epoxy...


Dan is het de tijd om het schabje te schilderen... / It's time to paint the plank...


Het geschilderde schabje...  Morgen is de eerste dag in het herschilderen van m'n slaapkamer... / The painted plank...  Tomorrow, they're going to start at repainting my bedroom...


En, vrijdag komt Eddy me helpen het nieuwe schabje te plaatsen... / And, Friday, Eddy comes to help me to drill the additional shelf into the wall...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten