donderdag 9 mei 2013

De Afwerking Begonnen. / The Finishing Touch Started.


I'm in the house.


De epoxy ook. / The epoxy, too.


En, een plaat van de achterwand. / And one plate of the actual background.




Beelden van mij, aan het werk. / Pictures of me, at work.




Het eindresultaat. / The final result.


De onmiddellijke gevolgen van het zetten van de eerste laag, is twijfel.  Want, ik meende daarstrak te voelen dat de ondergrond (met name: de turf en potgrond) niet hard bleef.  M.a.w. de turf en potgrond zijn nog niet verzadigd.  Ik zal dit zeker voort onderzoeken wanneer ik mijn volgende laag zet (waarschijnlijk vannacht).

The immediate consequences of putting the last layer epoxy on the plate of the actual background, is one of doubt.  'Cause I thought that I noticed earlier that the subsurface (in particular: peet and soil) didn't remain hard.  With other words, the peed and soil aren't saturated with epoxy, yet.  I will farther examine it, when I will put my next layer of epoxy (probably tonight).


Dit heb ik gekocht voor m'n herinrichting.  Het probleem van de lamp is opgelost. / Thses, I've bought for the redecoration of my bedroom.. / The problem of the lamp is solved.


Dit is een primer. / This is a primer.


Kleurtje en primer voor de kasten. / A colour and primer for the closets.


En, verf voor m'n slaapkamer...  Enfin, voor m'n muren toch...  Die voor het plafond ben ik vergeten... / And, paint for my bedroom...  Enfin, for the walls anyway...  I've forgotten the paint for my ceiling...


En dit heeft me gisteren beziggehouden: een plannetje tekenen voor m'n toekomstig bureel.

And this I did yesterday: drawening a plan for my future bureau.


Links vooraan zien jullie m'n deuropening.  Tegen de linkermuur hangen schabben van 50 cm breed, om alles weg te bergen wat ik gebruik in de decorbouw.  En, links achteraan staat m'n aquariumkast.  Rechts achteraan is m'n bureau met wat schabjes voor m'n boeken.  Rechts vooraan hangen twee schabben van 30 cm breed om m'n strips op te zetten.  M'n beide rolstoelen (ik koop volgend jaar een derde rolstoel) staan niet op deze tekening. / In front, you see on the left side of the plan the opening for the door.  Against the left wall are hanging shelves of 50 cm wide, in order to give everything, that I need for building backgrounds, a fixed place.  And, in the back you see the closet where I keep everything for my fish.  In the back, on the right side, is my desk located with some small shelfs to store my books.  The larger shelfs, which you see in front on the right side, are to store my comics.  Both my wheelchairs (I buy next year a third wheelchair) are abscent on this plan.


Hier zien jullie hetzelfde, maar vanuit een ander standpunt.  De twee massieve blokken links vooraan stellen m'n rolstoelen voor. / Here, you see the same.  But from a different viewpoint.  The two massive blocks in fornt on the left side are supposed to be my wheelchairs.




Andere standpunten. / Other viewpoints.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten