maandag 13 mei 2013

Betere Foto's, deel XXV. / Better Pictures, part XXV.


Ik heb m'n volledig foto-archief (12.000 foto's in 2 jaar tijd) nagekeken en herleid tot 890 foto's. Hieruit zal ik m'n beste foto's (een 100 tot 150-tal) destilleren.

I have revised my complete archive of pictures (12.000 pics after just 2 years) and reduced it to 890 pictures. Out of these, I'll destill my best pictures (between 100 and 150 pics).



Dit is het vijfentwinstigste deel van m'n betere foto's.  M'n fotografie begint op kruissnelheid te raken.  Het is niet om van de daken te schreeuwen, maar ik produceer beelden die ik zonder complexen aan anderen kan tonen.  En, dat is al veel, gezien mijn fotografische beperkingen.  Ik heb nu eenmaal maar één hand en kan niet meer dan een pocketcamera (een Nikon Coolpix) hanteren.


This is the twenty-fifth part of my better pictures.   My photography starts to reach cruising speed.    It's not exceptional, but I produce images, that I can show to others without any shame.  And, that's already much, in view of my photographic limitations.  I only have one hand and can't use anything else than pocketcameras (a Nikon Coolpix).



Onder de eerste ijzeren brug door... / Under the first iron bridge...


Langs de dijk naast de Nete... / Over the dyke alongside the Nete...


Het Safipad... / The Safi-path...




Naar Hutveld... / Towards Hutveld...






En de Rantsesteenweg... / And, the Rantsesteenweg...


Ik duik de Hondstraat in... / I dive into the Hondstraat...


De Hondstraat te Lier... / The Hondstraat in Lier...


Een vrij lange straat... / Quite a long street...


Waar de fotokes... / That has quite a lot...


Voor 't oprapen liggen... / Of photographic opportunities...


Zoals jullie zien... / As you notice...




Dit is nog steeds... / This still is...


De Hondstraat... / The Hondstraat...


Verder rijd ik Dries op... / I drive on to Dries...




Ik bereik... / I approach...


De Paaiestraat... / The Paaiestraat...






De Stoofstraat... / The Stoofstraat...


De Lispersesteenweg te Boechout... / The Lispersesteenweg in Boechout...


En kom aan op m'n bestemming: Boechout... / And, I arrive at my destination: Boechout...


En, de Melkkuipstraat... / And, the Melkuipstraat...


Het is al laat wanneer ik terugkeer... / It's already late, when I return...


Via de Vinkenstraat... / Via the Vinkenstraat...


De zon verdwijnt alvorens ik thuis ben in Lier... / The sun disappears before I reach my home in Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten