maandag 16 december 2013

Twee Zonsondergangen. / Two Sunsets.

Jullie kennen mij voornamelijk als Hdr-fotograaf.  Maar, voordat ik als Hdr-fotograaf door het leven ging, was ik een gewoon fotograaf.  Dit zijn beelden van twee zonsondergangen uit die tijd.

You all know me primordially as an Hdr-photographer.  But, before I went through life as an Hdr-photographer, I was a normal photographer.  These are pictures of two sunsets from those days.




Zonsondergang I.











Deze zonsondergang werd getrokken in Anderstad, het natuurgebied van Lier.  Ik heb er ook een Hdr-versie van.  Maar, die is aangemaakt in mijn begindagen en getuigen van veel te veel respect voor het programma Photomatix.  Men hoeft programma's niet te respecteren, men dient ze te gebruiken.




Zonsondergang II.

Ik moest verleden winter naar VDB en trok toen twee foto's.  Eén onderweg naar de bouwwinkel en één op de terugweg.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten