maandag 9 december 2013

Hdr: De Hondstraat te Lier I. / Hdr: The Hondstraat in Lier I.

Op de eerste oktober 2013 maakte ik een tocht naar de Hondstraat te Lier, mijn favoriete straat van Lier en zijn omgeving.  Ik kan in de Hondstraat wel foto's blijven trekken.  Dit is het eerste deel van het verslag van mijn trip.  Het volledige verslag zal zo'n 6 dagen in beslag nemen.

On the first of October 2013, I made a trip to the Hondstraat in Lier, my favorite street of Lier and its surroundings.  In the Hondstraat, I can keep taking pictures until God knows when.  This is the first part of the report of this trip.  The full report will take about six days.




Ik vertrek via de Lispersestraat te Lier.  Een zicht op de Vesten. / I leave via the Lispersestraat in Lier.


Stadsvernieuwing: om iets nieuws te bouwen, moet het oude gesloopt worden. / Urban renewel, in order to build something new, first the old must be torn down.




Ik bereik de Lispersesteenweg te Lier. / I reach the Lispersesteenweg te Lier.


Het fietspad naar het Safipad te Ranst. / The bicycle path to the Safi-path in Ranst.


Op het Safipad (fietspad op het grondgebied van Ranst van Broechem naar Lier). / On the Safi-path (bicycle path on the territory of Ranst, going from Broechem to Lier).


Ik sla af aan de Rantsesteenweg te Ranst. / I make a turn into the Rantsesteenweg in Ranst.






En ik volg die tot ik de Hondstraat bereik. / And, I follow it, until I reach the Hondstraat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten