donderdag 19 december 2013

Hdr: Naar Broechem (Ranst) III. / Hdr: To Broechem (Ranst) III.

Op 2 oktober 2013 maakte ik een wandeling naar Broechem.  Dit is het derde deel van het verslag.  Gisteren verdween ik in de Vogelzangstraat te Nijlen.  Vandaag volg ik die straat.

On 2 October 2013 I've made a long walk to Broechem.  This is the third part of the report.  Yesterday, I disappeared in the Vogelzangstraat in Nijlen.  Today I follow that street.




Ik bevind me in de Vogelzangstraat te Nijlen. / I'm located in the Vogelzangstraat in Nijlen.






De Vogelzangstraat is een vrij lange straat... / The Vogelzangstraat is quite a long street...






En verbindt de gemeenten Kessel en Nijlen... / And connects the municipalities Kessel and Nijlen...






De Vogelzangstraat te Nijlen. / The Vogelzangstraat in Nijlen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten