zaterdag 27 juli 2013

Wandeling rond Lier. / Making a Walk around Lier...

Het einde van de Werf en het begin van de Netelaan... / The end of the Werf and the start of the Netelaan...


Hetzelfde onderwerp maar gezien van de Schapekoppenstraat te Lier... / The same subject but viewed from the Schapekoppenstraat in Lier...






Het park van Lier... / The park of Lier...




De Waversesteenweg te Lier... / The Waversesteenweg in Lier...


Een wolk verschijnt en verdwijnt... / A cloud appears and disappears...




De Ceciliastraat... / The Ceciliastraat...




Herderin... / Herderin...






Ik vervolg m'n weg over de Ceciliastraat... / I continue to follow the Ceciliastraat...








Tot ik bij een bedrijfje aankom... / Until I reach a small company...






Ik bereik de jachthaven van Lier... / I reach the marina of Lier...


Dit is de enige woonboot die Lier rijk is... / This is the only houseboat of Lier...












Ik volg de dijk verder... / I keep on following the dyke...










M'n winkel komt in zicht...  Ik besluit een pakje schroeven te kopen... / My shop comes into view...  I decide to buy some screws...








Dus, ik verlaat de dijk: de Kapelstraat... / So, I leave the dyke: the Kapelstraat...


Als ik de winkel verlaat, ziet de lucht er zo uit... / If I leave the shop, the sky looks like that...


En, heeft het weinig zin om de tocht voort te zetten... / And, it makes little sense to continue this trip...


Onderweg naar huis, kom ik deze fiets terug tegen... / On my way home, I encounter this bike again...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten