zaterdag 20 juli 2013

Sint-Katelijne-Waver. / Sint-Katelijne-Waver.

Ik vertrek op de Grote Markt te Lier... / I leave for Sint-Katelijne-Waver form the Grote Markt in Lier...




Twee zichten op de Werf... / Two vieuws on the Werf...


Het einde van de Werf en het begin van de Netelaan te Lier... / The end of the Werf and the start of the Netelaan in Lier...


De Netelaan... / De Netelaan...


De Zimmertoren... / The Tower of Zimmer...




De Schapekoppenstraat te Lier... / The Schapekoppenstraat in Lier...


Een zicht op de Werf en de Netelaan vanuit de Schapekoppenstraat... / A view on the Werf and the Netelaan from the Schapekoppenstraat...






De Schapekoppenstraat te Lier... / The Schapekoppenstraat in Lier...


De Vesten van Lier... / The Vesten of Lier...






De Waversesteenweg te Lier... / The Waversesteenweg in Lier...


Over het Netekanaal... / Accross the Nete-channel...


Wanneer ik aan 't Zuut wil beginnen, moet ik eventjes wachten... / When I want to start with the Zuut, I need to wait a bit...


Oké, ik kan vertrekken... / Alright, I can start...






't Zuut te Lier... / The Zuut in Lier...




3 foto's van het korenveld in de Heistraat... / 3 pictures of the cornfield in the Heistraat...


Het zal spoedig geoogst worden... / Soon, it's going to be harvested...












De Heistraat te Lier... / The Heistraat in Lier....


De Wandelingstraat te Duffel... / The Wandelingstraat in Duffel...



















De Wandelingstraat te Duffel... / The Wandelingstraat in Duffel...


De Mijlstraat te Duffel... / The Mijlstraat in Duffel...









Dan een grote wolk... Goed, ik ontbijt... / Suddenly a big cloud covers the sun...  Alright, I'm having breakfast...


Nog wolken...  Goed ik drink een cola... / Still clouds...  Alright I dink a coke...


Een gaatje in het wolkendek... / A tiny hole in the cloudcover...


Nog meer wolken...  Ik besluit nog even te wachten... / Still more clouds...  I decide te wait a while...


Een ander gaatje in het wolkendek... / Another tiny hole in the cloudcover...


En, nog meer wolken...  Ik geef het op...  En rijd door Beukheuvel, de Heidestraat en de Wilsonstraat zonder één foto te trekken... / And, still more clouds...  I give up...  And drive through Beukheuvel, de Heidestraat en de Wilsonstraat without taking one picture...


Het bewijs dat ik in Sint-Katelijne-Waver ben geweest... / The proof that I've been in  Sint-Katelijne-Waver...


Op de terugweg, nog altijd wolken...  Dus, passeer ik Muilshoek en de Waterstraat ongemerkt... / On the way back, still clouds...  So, I pass Muilshoek and the Waterstraat unnoticed...


Pas op de Donderheide begint de zon opnieuw te schijnen... / On the Donderheide begins the sun to shine again...


















De Donderheide te Lier... / The Donderheide in Lier...






Beukheuvel... / Beukheuvel...


Daarna volgt de Haagstraat... / After Beukheuvel follows the Haagstraat...
















De Haagstraat te Lier... / The Haagstraat in Lier...




Dan Euster te Duffel... / Euster in Duffel follows...




En, ik ben opnieuw op de Waversesteenweg... / And, I'm on the Waversesteenweg again...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten