donderdag 18 juli 2013

Maas Op Moor. / Maas Op Moor.

Het was vandaag te bewolkt om een wandeling te presenteren.  Ik heb slechts een paar foto's kunnen trekken tijdens de zeldzame zonnige perioden.  Enfin, in plaats daarvan ben ik op verkenningstocht gegaan, naar het land van Moor.  Ik heb niet alleen ontdekt dat het binnen mijn bereik ligt en dat deze mooie streek mij een extra-wandeling kan opleveren.

Today, it was too clouded to present a walk.  I just could take a few pictures during the rare sunny periodes.  Anyway, in stead, I went on an exploration to the Land of Moor.  Not only have I discovered that it lays within my reach, but I discovered a new walk.




Onderweg naar het land van Moor... / Along the way to land of Moor...




Het Safipad... / The Safi-path...


De Moorstraat... / The Moorstraat...


Een prachtige straat... / A beautiful street...


Wanneer de zon schijnt... / When the sun does shine...




De Moorstraat te Ranst... / The Moorstraat in Ranst...


Maas Op Moor... / Maas Op Moor...


De enige echt zonnige periode komt als ik op het punt sta naar huis te gaan... / The only really sunny period when I'm about to return home...


Dullaar te Ranst... / Dullaar te Ranst...


Maar, ik blijf wat dralen in de Laarstraat... / But, I keep hanging around in the Laarstraat...








De Laarstraat te Ranst... / The Laarstraat in Ranst...


En, verdwijn dan in de Zakstraat... / And disappear in the Zakstraat...








De Zakstraat is een vrij lange straat met vele fotomogelijkheden... / The Zakstraat is quite a long street with a lot of possibilities to take pictures...


De zonnige periode begint op z'n laatste benen te lopen... / The sunny period comes to an end...




Ik kan nog net deze fotokes trekken... / I barely manage to take these pictures...


Van de Zakstraat te Ranst... / Of the Zakstraat in Ranst...


Dan is het tijd voor...  Juist, ja... / Now, it's time for...  Yeah, correct...


Ik keer naar huis: de Hofstraat te Ranst... / I return home: the Hofstraat in Ranst...


De Veldstraat te Ranst... / The Veldstraat in Ranst...


De Abelebaan te Ranst... / The Abelebaan in Ranst...






De Slijkstraat te Ranst... / The Slijkstraat in Ranst...


Onderweg naar huis: het Safipad... / On the way home: the Safi-path...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten