maandag 4 februari 2013

Tabula Rasa!

Zoals jullie zien, is de boomstronk vandaag in primer gezet. / As you can see, we've coated our tree with a primer, today.


Ik was helemaal niet te spreken over het resultaat.  Ik ben geen kunstschilder, heb er nooit één willen worden en zal er nooit één zijn.  We hebben er trouwens geen borstels voor in huis en onze ondergronden zijn nu eenmaal geen gladde schildersdoeken. De resultaten die we produceren, zullen behaald worden door te airbrushen, te spuiten of te stempelen.  En daarmee uit. / I wasn't happy at all with the way things were going.  I'm NOT a 'painter', I never wanted to be one and will never become one.  We even don't have any brushes to 'paint' and our sufaces are no slick canvases.  The results that we produce, will be met by using an airbrush, 'our babe' (compressor + paint gun) or by making stamps.  And, that's it.


De binnenkant zag er wel goed uit, volgens mij.  Maar, er waren druppels van de Levis-lakverf op gevallen.  Zodoende leek een tabula rasa de beste oplossing. / The inside looked allright, according to me.  But, we spoiled some drops of black paint (Levis-Lacquer) on it.  Considering that, a tabula rasa seemed the best sollution.


Als vergelijkingspunt heb ik hier twee fotokes gestoken van waar ik ergens wil uitkomen.  Niet dat we er zullen geraken, want dit zijn houtstukken gemaakt door professionelen.  Maar, het kan nooit kwaad om de lat voor jezelf zo hoog mogelijk te leggen. / As a point of reference, here are two pictures that will show you where I want to end.  It's not as if we're going to end there, because these two pieces are made by professionals.  But, it never hurts to aim as high as you can.





Ik ben de namen van de maker(s) van deze houtstukken niet te weten gekomen.  Mocht iemand onder jullie deze houtstukken soms herkennen, wil je dan contact met me opnemen.  Zodat ik deze lacune kan verhelderen?  Ik dank u! / I've never been able to find the names of the guy(s) who made these two pieces.  If someone amongst you recognizes these pieces, please, contact me.  Then, I can fix this error...  Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten