vrijdag 8 februari 2013

Buitenkant Boom, Eerste Poging. / Outside of Tree, First Trial.

Dit is de bovenzijde van de binnenkant van onze boom. / This is the upper-side of the inside of our tree.


Ik vind hem zéér geslaagd! / I think, it succeeded well.


De onderzijde van de boom.  Ook erg geslaagd... / The bottom side of the inside of our tree.  Also succeeded.


Een foto, dwars door onze boom heen. / A picture, right through our tree.


Eerst moet ik een vochtig doekje hebben... / First I need a piece of cloth...


Want ik heb opnieuw gemorst. / Because I've spilled again.


Dan laat ik jullie weten... / After cleaning up, I let you know...


Dat m'n technical advisor, Tim, een groot probleem heeft opgelost.  Hoe moeten we de binnenkant beschermen, als we aan de buitenkant gaan verfspuiten? / That my technical advisor, Tim, solved a major problem.  How were we supposed to protect the work on the inside, when we were going to spray paint on the outside?


De oplossing bestaat uit 3 stappen. 1: de boom rechtop zetten, 2: een vuilzak nemen en in de boom steken, 3: opvullen met oude kleren. / The sollution excists out of three steps: 1: turning the tree upright, 2: take a garbage bag and stick it in the tree, 3: fill the garbage bag with old clothes.


Een probleem opgelost, een ander geboren.  Want de beschermingsplastiek hangt over onze boom. / One problem solved, the other born.  Because the sheet of plastic hangs over our tree.


Luister nu eens goed naar me... / Well, listen to me...


We plaatsen dozen naast onze boom en heel de bazaar is opgelost... / We're putting boxes next to our tree and the problem is sloved...


Voilá... / That's it...


Zo gezegd, zo gedaan... / So, I'm going to do just as I said...


Onze twee krachpatsers, terwijl ik de werken uitvoer... / Our two musclemen, standing side by side.


Een innig moment met 'onze babe'... / An intimate moment with 'our babe'...




De werken zijn uitgevoerd. / The works are done.


We hebben spuitjes Levis-Verf (Shady Orange B80) klaarliggen... / We have Levis-paint (Shady Orange B80) standing by...


Ik begin eraan... / I start...


Ga voort... / I continue...


Draai de boom... / I turn the tree...


En werk hem af... / And, finish him...


Het resultaat. / The result.


Tim en ik overleggen hoe verder te gaan. / Tim and I are talking about how to proceed.




Er wordt voor een lichte kleur gekozen. / We've chosen for a light colour.


Het resultaat. / The result...


Maar, het is volgens mij verkeerd gespoten. / But, according to me, it is incorrectly sprayed.


Ik zie een toekomst in Kenia Intensive van de 'Colores-del-Mundo'-lijn van Levis... / I see a future in Kenia-Intensive of the 'Colores-del-Mundo'-line of Levis...


Maar, dat zal voor morgen zijn... / But, that will be for tomorrow...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten