donderdag 7 februari 2013

Afwerken Binnenkant Boom. / Finishing Inside of Tree.

Ik ben deze ochtend naar Van Den Broeck gereden... / I drove this morning to my shop...


En trok onderweg deze fotokes... / And, along the way, I took these pictures...


De Mosdijk. / The Mosdijk.


De Oever. / The Oever.


Een boom op De Oever. / A tree on The Oever.


En, op de brug naar Duffel, over het Netekanaal... / On the bridge to Duffel, across the Nete-channel...


Was dit het uitzicht. / I had this view.


Toen ik de winkel verliet via de achterdeur... / When I left the shop through its backdoor...


Scheen het zonnetje nog altijd. / It was still sunny.





Dus, besloot ik een ommetje te maken. / So, I decide to make a detour.






En, via Neerloop... / And, return home...




Naar huis terug te keren... / By following Neerloop...


Het uitzicht op de brug naar Duffel, over het Netekanaal, onderweg naar huis. / The view on the bridge to Duffel, across the Nete-channel, on the way home.


Dit heb ik gekocht bij Van Den Broeck. / I've bought this, in the shop.


En, dit zijn de onderdelen van een airbrush-pistool. / And, these are the parts of an airbrush-gun.


'Ben ik niet knap?' / 'I'm pretty, no?'




Ayla, de kannibaal... / Ayla as cannibal...


'Mag ik m'n hand terug, Ayla?' / 'Can I have my hand back, Ayla?'


De Instanet ligt klaar in een spuit. / The Instanet is ready to use.


Ik begin met draden te ontwarren... / I start the day with untangling wires...


Als altijd... / As ever...


De draden van de nieuwe lampen, die ik zonet gekocht heb. / The wires of new lights, that I've just bought.




Terwijl ik bezig ben doen Vlekkie en Ayla vooral hun ding... / While I'm busy, Ayla and Vlekkie play...




Het resultaat als het werk met de kleur Cafe van Airbrush Pro-Color erop zit... / The result, when the work with the colour Cafe of Airbrush Pro-Color, is done...


Nog één kleur... / Still one colour...


De kleur Sepia van Aero-Color. / The colour Sepia of Aero-Color.


Deze kleur, dus... / So, this colour...


Het resultaat. / The result.


Het bodemstuk, met een lamp beschenen en zonder flash. / The bottom piece, lightened by a lamp and without flash.






Een foto van binnenuit de stam genomen. / A picture, taken from inside our tree.


Dit is het voor vandaag.  Morgen, wanneer ik de boomstronk zal kunnen tonen onder daglicht, zullen er betere foto's komen. / This is it, for today.  Tomorrow, when I'll show you our tree in daylight, better pictures will be available.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten