vrijdag 4 januari 2013

Betere Foto's, deel II. / Better Pictures, part II.

Ik heb m'n volledig foto-archief (12.000 foto's in 2 jaar tijd) nagekeken en herleid tot 890 foto's. Hieruit zal ik m'n beste foto's (een 100 tot 150-tal) destilleren.

I have revised my complete archive of pictures (12.000 pics after just 2 years) and reduced it to 890 pictures. Out of these, I'll destill my best pictures (between 50 and 100 pics).


Dit is het tweede deel van m'n betere foto's.  Deel II is de samenvatting van de 7 daaropvolgende wandelingen.  Fotografisch gezien wist ik toen nog niet van welk hout pijlen te maken.  Maar, hier en daar komt al een goede foto om de hoek kijken.  Puur geluk, als je het mij vraagt...

This is the second part of my better pictures.  Part II is the resume of the 7 following walks.  I didn't know yet what I was doing, when I took pictures.  But, here and there are some reasonable pictutures present.  Pure luck, if you ask me...



Mezelf, getrokken door Tim. / Myself, taken by Tim.


Een kleurrijke dame. / A colourful lady.

Tim. / Tim.


Licht en Schaduw. / Light and Shadow.


Een boom. / A tree.


M'n maatje, Tim. / My buddy, Tim.


Garcia Goodbye, het beste concert dat ik in Lier kon bijwonen. / Garcia Goodbye, the best concert in Lier, where I was present.

Ze Girlz, I.

Bloemenwinkel Stef Adriaenssens. / Flower shop Stef Adriaenssens.


Ayla. / Ayla.


Luchtfoto's. / Pictures of the sky.

De interesse was er, maar ik wist nog niet wat ermee te doen. / The intrest was there, but I still didn't know what to do with it.

Mijn favoriete huisje in Lier. / My favourite house in Lier.


De jachthaven van Lier op een bewolkte dag. / The marina of Lier on a clouded day.


Populieren. / Poplars.


Twee Golden Retrievers. / Two Golden Retrievers.


Een portretje van mij met Ayla op de voorgrond.  Getrokken door Tim. / A portrait of me with Ayla on the foreground.  Taken by Tim.


Een voortuintje in Emblem. / A front yard in Emblem.


M'n makker, Erik. / My buddy, Erik.

Tim in zijn 'hell's angel'-stijl. / Tim in his 'hell's angel'-style.





Enkele luchtfoto's. / Some pictures of the sky.

Het Spuihuis te Lier. / The Spuihuis of Lier.


Eén van favoriete bomen, op het Safi-pad Broechem - Lier: / One of my favourite trees, on the Safi-path Broechem - Lier.


Een andere luchtfoto. / Another picture of the sky.


Langs De Kromme Ham. / Alongside De Kromme Ham.


Een ander portretje van mij, getrokken door Tim en hersneden door mezelf. / Another portrait of me, taken by Tim and replot by myself.

Ik kom slecht weer tegen. / I encounter bad weather.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten