dinsdag 29 januari 2013

Betere Foto's, deel VI. / Better Pictures, part VI.

Ik heb m'n volledig foto-archief (12.000 foto's in 2 jaar tijd) nagekeken en herleid tot 890 foto's. Hieruit zal ik m'n beste foto's (een 100 tot 150-tal) destilleren.

I have revised my complete archive of pictures (12.000 pics after just 2 years) and reduced it to 890 pictures. Out of these, I'll destill my best pictures (between 100 and 150 pics).



Dit is het zesde deel van m'n betere foto's.   Deel VI is de samenvatting van de eerste wandeling naar Lint.   Zoals jullie kunnen zien, gebeurde het op een bewolkte dag.  Die nogal spectaculair eindigde.  Waar de foto's juist getrokken zijn, valt nu niet meer te achterhalen.

This is the sixth part of my better pictures. Part VI is the resume of my first walk to Lint. As you can see, it happened on a clouded day.  That ended rather spectucular.  Where the pictures are taken from, is impossible for me to find out.



Zoals ik al zei... / As I told you...






De wandeling vond plaats op een bewolkte dag... / The walk took place on a clouded day...


Hetgeen de fotograaf wel dwingt... / What the photographer forces...










Om het licht te zoeken... / To search for the light...




Waar het licht is... / Where the light is...






Achter de wolken... / Behind the clouds...


Tegen de avond... / In the evening...






Kalmeert het weer... / The waether calms down...


Wat resulteert in deze 2 foto's... / What results in these 2 pictures...


Die me aan Afrikaanse luchten doen denken... / That remind me of African skies...




Onderweg naar huis... / On the way home...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten