zaterdag 28 juli 2012

Een Avondwandeling rond Lier. / An Evening Walk around Lier.

We schrijven 29/06/2012.  Ondanks de erg frisse temperaturen rond deze tijd van het jaar, blijft het lang genoeg droog om een avondwandeling te maken in Lier.

It's 29/06/2012.  Despite the rather chilly temperatures around this time of the year, it remains long enough dry to make an evening walk in Lier.


Ik vertrek. / I depart.

De Spuilei. / The Spuilei.


De Lisperse Poort. / The Lisperse Poort.

De Lispersesteenweg. / The Lispersesteenweg.
De Bernardijenenlaan. / The Bernardijnenlaan.


Naar de eerste ijzeren brug. / Towards the first iron bridge.
De afdaling van de eerste ijzeren brug. / The descend of the first iron bridge.

Taverne Oud Lier. / Tavern Oud Lier.

Feestzalen: De hof van Aragon. / Ballrooms: De hof van Aragon.

De spoorweg is erg dichtbij. / The railroads are very near.
De betonfabriek Ergon. / The concrete factory Ergon.

Een karpervisser bereidt zich voor op de nacht. / A fisherman for carp prepares for the night.

Ergon te Lier. / Ergon at Lier.

Ik volg het Nete-kanaal. / I follow the Nete-channel.



De brug naar Kessel. / The bridge towards Kessel.



Bouwcenter Van Den Broeck. / Construction centre Van Den Broeck.


Ik bereik de jachthaven van Lier. / I reach the marina of Lier.


Ik rijd voort. / I drive on.










De jachthaven van Duffel. / The marina of Duffel.
Ik betreed het natuurgebied van Lier. / I enter the nature-reserve of Lier.








Hier verlaat ik het natuurgebied. / Here, I leave the nature-reserve.

De Oude Melkfabriek. / The old dairy-factory.

Ik volg de Nete. / I follow the Nete.




Op de Vesten: de Nete bij mijn terugkeer in Lier. / On the Vesten: the Nete, when I return in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten