woensdag 11 juli 2012

De Kracht van Turf! / The Power of Peat!

Dit is al de epoxy ik nog heb.  Vooral de verharder vormt een probleem.  Niet voor vanavond, maar wel voor het hele decor.  Heb ik genoeg?  Ik gok van niet... / This is all the B-component of epoxy that I still have left.  It might become a problem.  Not for tonight, but for the entire background.  Will I have enough epoxy?  I don't think so...

En, dit is mijn vooraadje turf. / This is my small supply of peat.

Zo ligt het werk op ons te wachten. / The work that lays waiting on me.

Het is 22.30 u eer ik eraan kan beginnen.  Maar, er staat een CD'tje op met nummers van Volbeat, Sick of It All, Henry Rollins, No Means no en Jello Biafra, dus ik heb er zin in. / It's 22.30 h before I can start.  But I have a CD playing with numbers of Volbeat, Sick of it All, Henry Rollins and Jello Biafra, so I'm in the mood.

Tim komt me helpen door dit plaatje te epoxyceren.  Dan gaat hij naar bed. / Tim comes to help with coating this plate with epoxy.  After that, he turns to bed.

Dit is het resultaat nadat ik de bestrooide delen van plaat 3 heb geepoxyceerd en na 3 porties turfbrij. / This is the result, after I coated the parts on wich I've thrown peat with epoxy and I made 3 portions of porridge of peat.


Dan houd ik een break. / Then, it's time for a break.

Na vijf porties, houd ik een tweede break. / After five portions, I have another break.


Ondertussen staat plaat 2 er mooi te wezen. / In the meantime, I see plate 2 standing.

Het resultaat. / The result.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten