vrijdag 18 mei 2012

Tegellijm, Nogmaals. / Tile Adhesive, Once Again.

Vandaag staat er (hopelijk) wel wat op het programma, dus ik ben vroeg begonnen (na 15.00 u) met het maken van tegellijm. / We hope that today tghere stands more than one thing on the agenda.  So, I started to make glue for tiles early (after 15.00 h).


Om de touwen te beschilderen. / To paint the ropes.



De eerste portie was snel op. / The first portion was rapidly finished.

En nog meer werk ligt opo me te wachten, als ik de wortels omdraai. / And, there is more work waiting on me, I notice when I turn the roots.

Dus, nemen we opnieuw 200 gram droge tegellijm. / So, we take once again 200 gr dry glue for tiles.

En 80 ml water. / And, 80 ml of water.

Na de onderkant gedaan te hebben, werken we verder aan de bovenkant. / When the bottom is done, I work further on the upper-side.


De voorraad is op. / My supply is finished, once more.

Maar, er ligt nog werk te wachten. / But, there is still work waiting on me.

Dus, maken we nog wat tegellijm. / So, we make agqin some glue for tiles.

Ik schilder ook deze voorraad op. / I paint further, until this last supply is finished too.

Resultaat. / Result.





Nu is onze hoop dat de tegellijm droogt, zodat we hem vanavond nog kunnen schilderen en airbrushen. / Now we hope that the glue for tiles will dry, so we're able to paint and airbrush our roots this evening.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten