zaterdag 11 februari 2012

2 Dagen. / 2 Days.

Ik ben naar onze winkel gereden en heb het volgende aangeschaft:
Flexibele darmen van verschillende diktes en 3 nieuwe kleuren (nu maar hopen dat er een goede bijzit) voor ons hout.  De 4e kleur die apart staat is een extra-pot D2.15.15.

I drove to our shop (through the cold) and bought the items, displayed here.





Gisteren zetten we een kleine maar noodzakelijke stap in de constructie van onze eerste boom.  We bespoten hen met PU-schuim. / Yesterday, we made a small but necessary step in the construction of our first tree.  We put PU-foam on the tree.

Voordat we onze eerste boom bespoten. / Before we worked with PU-foam.


De bus PU-schuim staat er al. / The PU-foam is already there.

De innige relatie tussen mij en een bus PU-schuim. / The close relationship between PU-foam and me.



Oke, we beginnen eraan. / Alright, let's roll!

Het resultaat. / The result.




Bovendien was het nog een belangrijke dag voor me: ik ging een nieuw kleed passen. / On top of that, it was an important day for me: I tried out a new robe.



Filmpjes..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten