maandag 2 september 2013

Zonsondergang. / Sunset.

Het begin van de Werf en het einde van de Rechtestraat te Lier.  Met zicht op de St-Gunnaruskerk. / The start of the Werf en the end of the Rechtestraat in Lier.  With a view on the church of St-Gummarus.


Een zicht op de Werf vanop het Felix Timmermansplein te Lier. / A view on the Werf from the Felix Timmermansplein in Lier.


Een zicht op de Werf en de Netelaan vanop de Schapekoppenstraat te Lier. / A view on the Werf and the Netelaan from the Schapekoppenstraat in Lier.


Een zicht op de Werf te Lier vanop de brug aan het Zimmerplein. / A view on the Werf in Lier from the bridge at the Zimmerplein.


Het einde van de Werf en het begin van de Netelaan te Lier. / The end of the Werf en the start of the Netelaan in Lier.




In het park van Lier. / In the park of Lier.


De Vesten.  Ik ben een beetje vroeg... / The Vesten.  I'm a bit early...












Dus besluit ik even een deel van de Schapekoppenstraat te fotograferen. / So I decide to photograph a part of the Schapekoppenstraat.


Ik ben terug op de Vesten te Lier. / I reach once more the Vesten in Lier.




Ik besluit voort te gaan. / I decide to go on.








Onderweg naar Anderstad. / Along the way, to Anderstad.


De nieuwe loften, vlak naast Anderstad. / The new lofts, next to Anderstad.


Ik betreed Anderstad te Lier. / I enter Anderstad in Lier.




Ik bereik het verste punt in Anderstad dat ik wil bereiken.  Maar, ik ben nog wat vroeg. / I reach the farthest spot in Anderstad that I want to reach.  However, I'm still a bit early.


Ik kijk toe, terwijl de zon achter de einder verdwijnt. / I watch while the sun disappears behind the horizon.


Ik rijd terug door Anderstad. / I drive back through Anderstad.


Maar ik heb hoop, want er zijn zich wolken aan het ontwikkelen. / But, I have hope, because there are clouds forming in the sky.


Ik verlaat Anderstad... / I leave Anderstad...


En, rijd naar een plaats... / And, drive to a spot...


Die ook uitstekend geschikt is... / That's ideally suited...


Om een zonsondergang te volgen... / To follow a sunset...
















Ik ben bijna in Lier... / I'm nearly in Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten