zondag 29 september 2013

Hdr: Naar VDB en Verder II... / Hdr: To VDB and Beyond II...

Dit is het tweede deel van m'n wandeling naar Van den Broek (bouwwinkel), naar Spreet en de Heistraat.  In dit tweede deel kom ik voorbij Van den Broeck en rijd verder tot aan Spreet.

This is the second part of my walk to Van den Broek (construction shop), to Spreet and the Heistraat.  In the second part, I pass Van den Broeck and drive farther, until I arrive at Speet.





De Bloemmolens te Lier. / The Bloemmolens in Lier.


De Vesten. / The Vesten.


De kerk van de Heilige Familie op de Berlaarsesteenweg te Lier. / The church of the Holy Family on the Berlaarsesteenweg in Lier.




De brug op van de Berlaarsesteenweg. / Onto the bridge of the Berlaarsesteenweg in Lier.


Over het Netekanaal.  Van den Broek ligt hier vlak achter. / Across the Nete-channel.  Van den Broek is located just behind this bridge.


Ik rijd verder op de Berlaarsesteenweg. / I drive on, on the Berlaarsesteenweg.




Tot ik een zijstraat tegenkom. / Until I encounter a side street.


Die op dit huis doodloopt. / That is a blind street, after this house.


Ik trek een fotoke van de omgeving. / I take a picture from the surroundings.


Dan keer ik terug naar de Berlaarsesteenweg. / Then, I return to the Berlaarsesteenweg.




De Berlaarsesteenweg te Lier. / The Berlaarsesteenweg in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten