zaterdag 21 september 2013

Op Zoek naar Zonsondergang. / In Search for Sunset.

Toen ik een paar dagen geleden de zonsondergang wou trekken, gooide een bui roet in het eten.  Toch heb ik iets geleerd, die avond...

When I wanted to take pictures of the sunset, a couple of days ago, a shower came by, so I needed to look for shelter.  And yet I learned something, that night...



Het had geregend, toen ik vertrok. / It had rained, when I left.


De Grote Markt te Lier. / The Grote Markt in Lier.


De Papegaaistraat te Lier.  En, toen begon het te regenen. / The Papegaaistraat in Lier.  And, it started to rain.


Onder deze boom schuilde ik tot de bui over was. / I took shelter under this tree until the shower was gone.


Getrokken terwijl het regende. / Taken while it rained.


Toen de bui over was. / When the shower was gone.




De Vesten te Lier. / The Vesten in Lier.


Op de Molse Poort. / On the Molse Poort.


Ik haastte naar Anderstad. / I hurried to Anderstad.


Maar, vond er enkel een lege hemel. / But, found there just an empty sky.




De zonsondergang was voorbij. / The sunset was over.


Toen ik terug in Lier was, zag ik enkele mooie plaatjes... / When I had returned to Lier, I saw some nice pictures...


Maar, er zit enorm veel ruis op deze foto's... / But, there is a lot of noise present on these pictures...


Zoals altijd wanneer je Hdr trekt op een ISO hoger dan 200... / As always, when you photograph for Hdr and your ISO is higher than 200...


Maar, dat kan opgelost worden door een statief en langere sluitertijden... / However, that can be solved by a tripod and longer exposure times...


Hier zijn alvast enkele voorsmaakjes van mijn toekomstige nachtreportage van Lier. / Here are some previews of my future nocturnal photo shoot in Lier.


De Grote Markt te Lier. / The Grore Markt in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten