maandag 30 september 2013

Hdr: Naar VDB en Verder IV... / Hdr: To VDB and Beyond IV...

Dit is het laatste deel van m'n wandeling naar Van den Broek (bouwwinkel), naar Spreet, de Heistraat en 't Zuut.  In dit vierde deel rijd ik nog door Spreet en keer terug naar Lier via de Heistraat en 't Zuut.

This is the last part of my walk to Van den Broek (construction shop), to Spreet and the Heistraat.  In the fourth part, I still drive through Spreet and return to Lier via the Heistraat and 't Zuut.


Op Hdr-gebied ben ik vij tevreden over deze wandeling.  Ik heb m'n eigen taal in Hdr gevonden: m'n persoonlijke preset.  Deze volstaat op het ogenblik, want het was de bedoeling dat ik mijn omgeving zou kunnen afschilderen als het decor van een volwassen stripboek of tekenfilm.  Ik denk dat ik daarin slaag.  Over het algemeen gesproken is de sfeer van Hdr vrij luguber en duister.  Maar er zit licht en kleur in, dus is er nog hoop.  Het is een beetje als het leven zelf...  :)))

On the field of Hdr, I'm quite content about this walk.  I've found my own language in Hdr: my personal preset.  This is enough for now.  Because it always the intention that I could depict my surroundings like the decor of an adult comic-book or animated movie.  I think that I succeed in that objective.  In general terms, the atmosphere of my Hdr is quite lugubrious and dark.  But, there's color in it and light, so there's always room for hope.  A bit like life... :)))




Ik was dus in Spreet te Lier. / I was located at Spreet in Lier.








Enkele huizen te Spreet. / Some houses at Spreet.


Tallaart te Lier.  Van hier zie ik de Heistraat. / Tallaart in Lier.  From here, I see the Heistraat.






De Heistraat te Lier. / De Heistraat in Lier.








't Zuut te Lier. / 't Zuut in Lier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten