maandag 23 september 2013

Zonsondergang boven Hagenbroek-Noord. / Sunset at Hagenbroek-Noord.

Ik kon pas laat aan mijn wandeling beginnen, een paar dagen geleden.  En, besloot in de omgeving van Lier te blijven.  Vandaar: Zonsondergang boven Hagenbroek-Noord.

A couple of days ago I could make my walk, only late in the day.  And so, I decided to remain in the surroundings of Lier.  That's the reason behind Sunset at Hagenbroek-Noord.



De Hagenbroeksesteenweg te Lier. / The Hagenbroeksesteenweg in Lier.


Hagenbroek-Noord te Lier.  Het blijft bewolkt. / Hagenbroek-Noord in Lier.  It remains clouded.


Ik kijk om.  De zon breekt net door. / I look back.  The sun justs breaks through the clouds.


En, laat zien wat ook mogelijk is. / And, shows what is possible, too.


Maar, ik kijk terug om.  De zon is alweer verdwenen achter de wolken. / But, I look back once more.  The sun is allready disappeared behind the clouds.








Ik rijd voort. / I drive on.


Dan opnieuw zon. / Suddenly, the sun again.






Voor even, tenminste. / Just for a moment.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten