dinsdag 16 oktober 2012

Ranst - Broechem, opnieuw. / Ranst - Broechem, again.

Op 29 september 2012 ben ik opnieuw naar Ranst gereden.  Ik was van plan om de tocht, die de vorige keer half mislukte omwille van een omleiding, ditmaal te voleindigen.  Ik wou de reden voor die omleiding wel eens zien.  Resultaat: ik ben ze niet tegengekomen.  Maar, ik vond een stukje Rantsesteenweg waar ik een prachtige lijnfoto kon trekken.  Werkelijk uniek.

On 29 september 2012 I drove to Ranst, again.  I intended to end my trip this time, because the previous time I didn't continue my road due to a detour.  I wanted to see the reason for this detour.  Result: I didn't find any reason.  However, what I did find was a piece of the Rantsesteenweg where I could shoot a spectacular, linear picture.  Trully unique.



Ik begin op de Bernardijnensteenweg. / I start on the Bernardijnensteenweg.


Onderdoor de eerste ijzeren brug. / Under the first iron bridge.


De Nete. / The Nete.


Wanneer ik bovenkom. / When I surface.


Het Jaagpad naast de Nete. / The Jaagpad alongside the Nete.


Een zicht over het Lisp (wijk). / A view on the Lisp (district).

De Lispersteenweg. / De Lispersteenweg.

Het Safipad, / The Safi-path.
























Het einde van het Safipad. / The end of the Safi-path.


Hutveld. / Hutveld.


















De Rantsesteenweg. / The Rantsesteenweg.








Die ik volg voor een lange tijd. / That I follow for a long time.




Onderweg kom ik de Open Golfclub Ranst tegen. / Along the way, I encounter the Open Golfclub Ranst.










Soms verhinderen wolken de zon te schijnen. / Sometimes, the sun is hiding behind clouds.






Ik rijd voort over de Rantsesteenweg. / I drive on, on the Rantsesteenweg.






Het kruispunt Rantsesteenweg met de Broechemsesteenweg / Van den Nestlaan. / The crossroad Rantsesteenweg with the Broechemsesteenweg / Van den Nestlaan.













Voor mij hoeft een foto niet ingewikkeld te zijn.  Een paar lijnen volstaan.  Persoonlijk vind ik dit één van de beste foto's die ik getrokken heb, dit jaar. / A picture don't need to be complicated for me.  A few lines are enough.  Personally, I think this is one of the best pictures I took this year.






Ik nader het kruispunt Rantsesteenweg met de Herentalsbaan. / I approach the crossroads of the Rantsesteenweg with the Herentalsebaan.






Het kruispunt Rantsesteenweg - Herentalsebaan. / The crossroads Rantsesteenweg - Herentalsebaan.







De Abelebaan. / The Abelebaan.
























De Slijkstraat, de St. Jozefstraat en de Klaverstraat. / The Slijkstraat, de St Jozefstraat and the Klaverstraat.
























Het kruispunt van de Klaverstraat met het Safipad. / The crossroads of the Klaverstraat with the Safi-path.

Het Safipad. / The Safi-path.





























Ik kom aan in Lier. / I arrive in Lier.


Een zicht over het Lisp (wijk). / A view on the Lisp (district).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten