woensdag 24 oktober 2012

AS-Adventure. / AS-Adventure.

Gisteren ben ik de laatste twee benodigheden gaan halen voor ons aquariumdecor.  Ik moest daarvoor langs twee winkels op de Ring rond Lier: AS-Adventure en de Van Den Borre.



De Ring rond Lier, ofwel de R 16. / The Beltway around Lier, or the R 16.


De afslag voor de AS-Adventure. / The exit for the AS-Adventure.

Op de parking voor de AS-Adventure. / On the parking in front of the AS-Adventure.




Naar Van Den Borre. / Towards Van Den Borre.




Ik werp een blik achter me. / I look behind me.








Ik spring bij Van Den Borre binnen. / I drive by Van Den Borre.


Naar huis. / Towards home.










Op het Jaagpad of dijk langs de Nete. / On the Jaagpad or the dyke alongside the Nete.



Dit heb ik gekocht. / I've bought this.


Een rugzak als draagtas voor m'n rolstoel. / A backpack as a bag for my wheelchair.




En, 1 kruimeldief van Dyson. / And, 1 pilferer of Dyson.

Met 1 batterij en 1 lader. / With 1 battery and 1 loader.


Die in m'n systeem zitten. / That are connected to my electrical system.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten