zaterdag 13 oktober 2012

Bouwcentrum Van den Broeck. / Construction center Van den Broeck.

Op 27/09/2012 moest ik langs Van den Broeck het.  Het had die dag in de voormiddag nog geregend en ook in de namiddag bleef het erg bewolkt.  Dit verklaart de vele luchtfoto's in dit verslagje.  Maar het bleef droog zodat ik na Van den Broeck nog naar Anderstad reed, het natuurgebied van Lier.

On 27/09/2012 I needed to drive to Van den Broeck.  It rained during the morning of that day and also in the afternoon it remained very clouded.  This explains the amount of pictures of the sky, present in this report.  But, it remained dry, so I could go to Anderstad, the nature-reserve of Lier, after I've been to Van den Broeck.



Ik begin dit verslagje op de brug over het Netekanaal.  Ik wilde weten wat voor weer we gingen krijgen en nu wist ik dat.  Het zag er weinig hoopgevend uit. / I start this report on the bridge across the Nete-channel.  I wanted to know what kind of weather it was and now I knew.  It looked rather gloomy.




Maar, tgen de tijd dat ik mijn boodschappen gedaan had, verscheen de zon zwakjes. / But, by the time that I was done with my shopping, the sun faintly appeared.

Ik rijd door Van den Broeck. / I drive through Van den Broeck.





Dan verlaat ik Van den Broeck en volg de Mijl, de weg naast het Nete-kanaal. / I leave Van den Broeck and follow the Mijl, the road alongside the Nete-channel.














Het Netekanaal. / The Nete-channel.











Op de brug naar Duffel over het Netekanaal. / On the bridge to Duffel, across the Nete-channel.


Ik bereik Anderstad, het natuurpark van Lier. / I reach Anderstad, the Nature-reserve of Lier.



In deze inham is de jachthaven van Duffel gelegen. / In this cove the marina of Duffel is located.

Ik ben ter hoogte van het meertje dat het hart vormt van het natuurgebied van Lier. / I'm at the same level as the pond, that forms the heart of the nature-reserve of Lier.












Op de terugweg. / On the way back.










De Nete. / The Nete.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten