woensdag 3 oktober 2012

AS-Adventure. / AS-Adventure.

Op 19 september 2012 ben ik naar AS-Adventure gegaan om een GPS en enkele kaarten te kopen.  Ondertussen is gebleken dat de GPS (Garmin Etrex 20) geen oplossing brengt voor mijn probleem en tegen volgend seizoen vervangen zal worden door een smart-phone.  Hoe dan ook, die dag was het een zonnige dag.  Maar, met risico op een locale wolkbreuk.

On 19 September 2012 I went to AS-Adventure to buy a GPS and some maps.  In the meantime it's clear that a GPS (Garmin Etrex 20) doesn't solve my problems and will be replaced by a smart-phone, by the next season.  Anyway, that day was a sunny day.  But, with a chance on a local shower.



De hoek van de Blokstraat en de Wijngaardstraat.


Enkele gevels in de Lisperstraat. / Some facades in the Lisperstraat.






Het is niet echt goed weer. / It isn't exactly good weather.


De Grote Markt te Lier. / The Grote Markt of Lier.




Het gemeentehuis van Lier. / The town hall of Lier.


Het F. Timmermansplein.  Uitzicht op de Werf. / The F. Timmermansplein.  A view on the Werf.

De Papegaaistraat. / The Papegaaistraat.




Het Zimmerplein. / The Zimmerplein.


De Zimmertoren. / The Zimmertoren.


De Schaepekoppenstraat. / The Schaepekoppenstraat.










De Vesten. / The Vesten.




In de richting van het bruggetje over de Nete. / In the direction of the narrow bridge across the Nete.


Als ik langs de Vesten naar hier kom, kom ik langs deze weg. / When I reach this place by following the Vesten, I arrive here by this path.

De Nete verlaat Lier. / The Nete leaves Lier.


Ik steek het bruggetje over en rijd verder aan de overzijde van de Vesten. / I cross the bridge and continue my way on the other side of the Vesten.









De Sluislaan. / The Sluislaan.



De Elzenlaan. / The Elzenlaan.

De Mechelsesteenweg. / The Mechelsesteenweg.

De Pieter Breughellaan. / The Pieter Breughellaan.



















Dan slaat de bewolking weer toe. / The sun is hiding behind clouds, once again.


De Bosstraat. / The Bosstraat.








Ik bereik de Ring van Lier. / I reach the beltway of Lier.

De Ring rond Lier. / The beltway around Lier.



AS-Adventure.  Ik heb mijn doel bereikt. / AS-Adventure.  I've reached my goal.


Na gekocht te hebben wat ik nodig had, vervolgde ik m'n weg.  De Lintsesteenweg.  / After buying everything that I needed, I continue my way.  The Lintsesteenweg.

















De Tuinweg. / De Tuinweg.






















De spoorwegovergang aan't Galgeveld. / The rail crossing at the Galgeveld.


't Galgeveld. / 't Galgeveld.

















Maar de wolken worden groter. / But the clouds are getting bigger.



























Ik kom juist thuis voor de bui. / I arrive home, just before the rain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten