woensdag 3 april 2013

Stenen Lijmen op Achterwand. / Glueing Rocks in Background.

Deze drie stenen komen aan de binnenzijde, rechts. / These three rocks are for the inside to the right.


Deze vier stenen behoren aan de buitenzijde te zitten, rechts. / These four rocks belong at the outside to the right.


Deze drie komen bovenaan, rechts. / These three are for the top, to the right.


En deze zes stenen komen aan de linkerzijde. / And, these six rocks are for the leftside.


Goed, ik gooi mijn beensteunen in de mal omdat ze voor dit werkje toch alleen maar in de weg zitten. / Alright, I throw my leg supports in the mould because, for this work, they're hanging only in the way.


En, het lijmpistool ligt bij de hand. / And, the glue gun lays ready.


Een eerste resultaat. / A first result.


Een tweede resultaat.  Terwijl ik de volgende steen pak. / A second result.  While I take the next rock.


Ik leg hem goed om te lijmen. / I place him well to glue.


En, plak hem vast op de achterwand. / And, glue it to the background.


Ik lijm de volgende steen... / With my gun, I glue the next rock...


De volgende... / The next...


En, de volgende... / And, the next...


Waar zaten we nu alweer..? / Where were we..?


Ah, ja...  Hier... / Ah, yeah...  Here...


Ik begin aan de linkerzijde. / I start at the left side.


Tijdelijk resultaat. / Temporary result.


Eindresultaat. / Final result.






Enkele detailfoto's. / Some close-ups.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten