dinsdag 2 april 2013

Betere Foto's, deel XIX. / Betere Foto's, part XIX.

Ik heb m'n volledig foto-archief (12.000 foto's in 2 jaar tijd) nagekeken en herleid tot 890 foto's. Hieruit zal ik m'n beste foto's (een 100 tot 150-tal) destilleren.

I have revised my complete archive of pictures (12.000 pics after just 2 years) and reduced it to 890 pictures. Out of these, I'll destill my best pictures (between 100 and 150 pics).


Dit is het negentiende deel van m'n betere foto's.   M'n foto's worden beter en beter.  Ik heb nog niet bereikt wat ik kan beruiken, da's duidelijk, maar ik zit niet ver af van m'n topniveau.  Of dit niveau voldoende is om jullie te overtuigen, laat ik over aan uw persoonlijke smaak.  Ik zoek, net als in m'n aquaria, een gevoelen van rust, harmonie, van Zen, zo je wil.  Dit is een samenvatting van vijf wandelingen.

This is the nineteenth part of my better pictures.   My pictures are getting better and better.  I haven't reached yet the level that 'm capable to, that's obvious, but I'm not far away from my personal top-level.  Whether this level is good enough to convince you, I leave up to your personal taste.  I'm in search, just like with my aquariums, of a sense of peace, harmony, of Zen, if you like to.  This part is a summary of five walks.




Ik, voor de poort van de abdij van Averbode terwijl Eddy in de schaduw wacht. / Me, before the gate of the abbey of Averbode while Eddy waits in the shade.

De abdij van Averbode. / The abbey of Averbode.


Nog een portretje van mij, net zoals het vorige getrokken door m'n maatje, Tim. / Another portrait of me, just like the other taken by my true mate, Tim.


Vader met kind, voor het gemeentehuis van Lier. / Father and child, before the town-hall of Lier.


De Grote Markt te Lier. / The central square of Lier.


De Schapekoppenstraat te Lier. / The Schapekoppenstraat in Lier.








Onderweg naar Berlaar. / Along the way to Berlaar.


Op de dijk naast de Nete in de richting van Lier. / On the dyke alongside the Nete in the direction of Lier.


Het duister valt nog voor ik Lier bereikt heb. / It's getting dark, even before I reach Lier.


Zoals wel vaker gebeurt... / As more than once happens...



Onderweg langs het Netekanaal... / Along the way alongside the Nete-channel...


Naar Duffel... / In the direction of Duffel...

Het gemeentehuis van Duffel. / The town-hall of Duffel.

De Hondstraat te Lier. / The Hondstraat in Lier.




Het was een wandeling met veel bewolking. / It was a very clouded walk.


Huizen in de Paaiestraat. / Houses in the Paaienstraat.

En, toen was het weer om foto's te trekken gewoon over. / And, suddenly the weather to take pictures in, was over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten