vrijdag 7 december 2012

Verven. / Painting.

Ik heb alle nieuwe stenen verzameld en op een hoop gelegd. / I've collected all the rocks and piled them up.


Ze zullen, net als de anderen, geschilderd worden in de kleur: Kenia-Intensive van Levis in de Colores-del-Mundo reeks. / They will be painted in the colour: Kenia-Intensive of Levis.


Natuurlijk kom je onderweg incidenten als deze tegen. / Of course, you meet problems like this, along the way.


Zoveel heb ik er nog te doen. / I still have this many to do.


Schilderen in deze kleur, dus. / To paint them in this colour.


Een tweede resultaat. / A second result.


Dan komt Tim binnen om me te helpen. / At that moment, Tim enters my appartement.  He comes to help me.


We hebben nog zoveel stenen te schilderen. / We still have a number of rocks to paint.


Tim in actie. / Tim in action.






Onze olievlek met beschilderde stenen, blijft zich uitbreiden. / The number of painted rocks keep on growing.





Het eindresultaat van de dag. / The result of the day.


Alle stenen die beschilderd dienden te worden, zijn ook beschilderd. / All rocks, that were supposed to be painted, are painted.


Door deze kleur. / With this colour.


Kenia-Intensive van Levis. / Kenia-Intensive of Levis.


We leggen de penselen neer voor de avond. / We lay down the brushes.


Maar 's morgens (rond 14.00 u) sta ik op en begin monter de tweede laag te zetten. / But, in the morning (around 14.00 h) I get up and start to paint the second layer.


Ik krijg het werkje af. / I get the job done.


Zodat zij tegen de avond droog zijn. / So, the rocks will be dry within a few hours.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten