maandag 3 december 2012

Luie Zondag II / Lazy Sunday II.

Op een luie zondag ben ik moeilijk in beweging te brengen.  Hier ga ik een kilootje tegellijm draaien. / On a lazy Sunday, it's rather difficult te get me into motion.  Here, I'm going to make 1 kilo of tile adhesive.


Het werk ligt voor me uitgestald.  Dit hebben we de zaterdag niet kunnen doen.  Doordat de tegellijm toen nog nat was, konden we de bakstenen niet omdraaien door hun gewicht. / My work lays in front of me.  We couldn't do it, yesterday.  Because the bricks weighed too much to turn them around, while the tile adhesive was still wet.


Een half uur later, is dit het resultaat. / About a half hour later, this is the result.


En, zo ziet m'n tafeltje eruit na de opkuis. / And, that's how my small table looks after the clean up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten