maandag 24 december 2012

Afwerken Stenen. / Finishing Rocks.

Deze foto's zijn getrokken op verschillende sessies over verschillende dagen.

These pictures are shot on several sessions over several days.



Onze mal en één van de eeuwige terugkerende dozen. / Our mould and one of the eternal returing boxes.


De onderkanten van onze 'bakstenen'-stenen. / The bottoms of our 'brick'-rocks.




Tim.





Sporen van activiteit. / Signs of activity.




Tim.


Epoxy, epoxy en epoxy. / Epoxy, epoxy and epoxy.


Tim en ik, aan het werk. / Tim and I, working.


Gefotografeerd door Boogie. / Pictures taken by Boogie.






Ik. / Me.


Nog een eeuwig terugkerende doos. / Another eternally returning box.


Het lastige van handschoenen is het uittrekken ervan, wanneer ze vol epoxy hangen. / The difficult part of wearing gloves is taking them off, when they're full of epoxy.


Ayla.


Vlekkie.


Epoxy, nogmaals. / Epoxy, once more.


Ik. / Me.


Ons resultaat. / Our result.




Het zit erop. / It is done.




Het bakkie van Tim. / The tank of Tim.



Voor iedereen, een gelukkige kerstperiode! / For everyone, a happy christmas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten