vrijdag 28 september 2012

Wandeling rond Lier. / Walk around Lier.

Op 13 september maakte ik dit wandelingetje rond Lier.  Ik begon aan het panoramisch punt en eindigde in Anderstad, het natuurgebied rond Lier.  Waar ik de zonsondergang trok.  Het was een vrij bewolkte dag die naar het einde opentrok.

On 13 September I made a small walk around Lier.  I started out at the panoramic point and ended up in Anderstad, the nature-reserve of Lier.  Where I witnessed the sunset.  It was a pretty clouded day, but, towards the end, the clouds vanished.



Ik vertrek aan het panoramisch punt, dichtbij de jachthaven van Emblem. / I take off at the panoramic point, close by the marina of Emblem.






Ik volg het Netekanaal. / I follow the Nete-channel.


Het Netekanaal. / The Nete-channel.






Ik ben aan de eerste ijzeren brug wanneer deze 'kogel' naar beneden dendert. / I'm at the first iron bridge, when this 'bullet' comes rolling down.

De Bernardijnenlaan. / The Bernardijnenlaan.



De Vesten van Lier. / The Vesten of Lier.






Ik steek de Mechelse Poort over. / I cross the Mechelse Poort.






Ik volg nog steeds de Vesten. / I still follow the Vesten.

Naar de Molse Poort. / Towards the Molse Poort.

Een bocht, eenmaal... / A corner, once...


Tweemaal... / Twice...

Driemaal.  Deze is trouwens mijn favoriet. / Three times.  This is my favorite, by the way.

De Molse Poort. / The Molse Poort.

Ik besluit om naar de Bloemmolen te rijden. / I decide to drive towards the Bloemmolen (flower mill).











De Bloemmolen.  Voor de beste loft vroegen ze hier 500.000 euro. / The Bloemmolen.  For the best loft here, they asked 500.000 euro.




Ondertussen ben ik naar de Molse Poort teruggekeerd en rijd nu naar Anderstad. / In the meantime, I'm returned to the Molse Poort and drive towards Anderstad.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten