donderdag 6 september 2012

Het Galgeveld. / The Galgeveld.

Eergisteren was ik de hele dag benomen kon m'n woning pas om 18.30 u verlaten.  Het was nog te vroeg om enkel een zonsondergang te trekken en te laat om nog een tripje te maken.  Na een tijdje besloot ik de driehoek te maken Tramweglei, Galgeveld, Vinkenstraat.  Daarbij hield ik rekening met de zonsondergang, die vanuit de Vinkenstraat uitstekend te volgen is.

The day before yesterday, I was occupied elsewhere and could only leave my home at 18.30 h.  It was still too early to take pictures of only a sunset and too late to make a walk of any meaning.  After a while, I dedided to make the triangle Tramweglei, Galgeveld, Vinkenstraat.  I held into account a possible sunset by chosing this route, because the Vinkenstraat offers plenty of possibilities to follow them clearly.



Ik verlaat m'n woning. / I leave my home.

De Spuilei. / The Spuilei.



De Vesten van Lier. / The Vesten of Lier.




De Tramweglei. / The Tramweglei.



Het fietspad Lier - Lint. / The bycicle path Lier - Lint.




De Tuinweg. / The Tuinweg.

Flemish Mountain.


Battlefield.

De spoorwegovergang ter hoogte van het Galgenveld. / The rail crossing at the Galgevceld.

Destiny.


Het Galgeveld. / The Galgeveld.








Eens tot hier gekomen, besluit ik echter van alle doodlopende straten, die ook Galgeveld heten en die allemaal op het galgeveld uitkomen, eens nader te bezoeken. / Once arrived here, I take the decision to visit all the blind streets, that are called the Galgeveld too and all start in this Galgeveld.



















Hierdoor verlies ik wel tijd die ik op het einde van deze wandeling zal missen.  Maar ja, je kunt niet alles willen... / By taking this decision I loose the time that I'll miss on the end of this walk.  But, you can't have everything...


Life.















Ik nader het einde van het Galgeveld. / I approach the end of the Galgenveld.


De hoek van het Galgenveld en de Hockeyweg. / The corner of the Galgenveld and the Hockeyweg.

De Hockeyweg. / The Hockeyweg.









De Vinkenstraat.  Maar, te laat om er nog foto's van te nemen. / The Vinkenstraat.  But, too late to take pictures of it.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten