vrijdag 14 september 2012

Een dagje te Lier. / A day in Lier.

Ik had vandaag veel te doen.  Ik moest naar een afspraak met Gusje en daarna mijn maatje Tim gaan bezoeken, die in het hospitaal ligt.  Het was trouwens vandaag een dag als gisteren.  Erg bewolkt, dus.  Terwijl ik van Hut naar Haar reed, raapte ik onderweg deze fotootjes op.

Today, I had much to do.  I needed to go to a meeting with Gusje and later on to visit my buddy, Tim, who's in the hospital.  Besides that, it was a day like yesterday.  Very clouded.  While I drove from here to there, I picked up these pictures along the way.



Ik begin vandaag aan het panoramische punt, vlakbij de jachthaven van Emblem. / Today, I start at the panoramic view, very close to the marina of Emblem.


Maar, met zo'n lucht... / However, with such a sky...


Vallen er weinig foto's te trekken... / It is almost impossible to shoot pictures...


Er liggen velden eendekroos op het Netekanaal. / The are fields of duckweed on the Nete-channel.




Een bijzondere fiets. / A special bike.


De visvijver naast de Bernardijnenlaan. / A fishpond next to the Bernardijnenlaan.




De Vesten. / The Vesten.










De Nete. / The Nete.






Vanop de Molse Poort. / From the Molse Poort.

Ik besluit van een bezoekje te brengen aan de Bloemmolen van Lier.  / I decide to visit the Bloemmolen (= Mill of Flower) of Lier.









De Bloemmolen van Lier. / The Bloemmolen of Lier.




Onderweg naar Anderstad. / Along the way to Anderstad.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten