donderdag 13 september 2012

Galgeveld Revisited.

Ik heb van het goede weer van de voorbije dagen geprofiteerd om te gaan wandelen en foto's te trekken.  Deze foto's zijn bewerkt en opgeladen op Photobucket.  Alleen de tijd ontbrak me om de verslagjes te maken.  Hopelijk kan ik hier snel aan beginnen.

I took advantage of the good weather of the passed few days in order to make walks and shoot pictures.  Currently, these pictures are ready and waiting on Photobucket.  I lacked only time to make the reports.  Hopefully, this situation will change soon and I can start making them.



Vandaag was een erg bewolkte dag, als ik merkte.  Maar dat hield me niet tegen om buiten te gaan en wat fotootjes te trekken.  Dit is het verslagje ervan.  Galgeveld revisited.

Tody was a very clouded day, as I noticed.  But, that didn't stop me to go outside to shoot some pictures.  This is the report of my short walk.  Galgeveld revisited.



De Spuilei. / The Spuilei.




De Vesten. / The Vesten.






De Antwerpsestraat. / The Antwerpsestraat.



Het station van Lier. / The station of Lier.




Het fietspunt van Lier. / The Bicycle Point of Lier (place to rent a bicycle).


The Bikers.

Maar er zijn kapers op de kust. / But, there are problems ahead.

Die leiden tot deze weinig opbeurende foto's. / That lead to this kind of boring pictures.


Wat er in de lucht gebeurt, is wel aangenaam om volgen. / However, what's happening in the sky is a pretty sight.

Ik bereik het Galgeveld tijdens een korte, zonnige periode. / I reach the Galgeveld during a short period of sunshine.

't Galgeveld. / The Galgeveld.




Tot er weer kapers op de kust zijn. / Until there are problems again.






Die leiden tot dit soort van foto's. / That lead to this kind of pictures.






Dan breekt de hemel open en de zon verschijnt weer. / Suddenly, the clouds crack open and the sun appears.


Snel neem ik deze foto's. / Quickly, I take these pictures.






















 
 

 
 




Een zeldzame zonnestraal. / A rare sunbeam.








Ik trek nog deze foto en geef het op.  De rest van de dag is bewolkt gebleven. / I still take this picture and leave Galgeveld.  The rest of the day has remained clouded.


Ik rijd nog door de wijk 'Zevenbergen'.  Want, iemand had me verteld dat deze villa-wijk de moeite was om eens te fotograferen.  En, weet je wat?  Ze had gelijk! / I drive through the neighbourhood 'Zevenbergen'.  Because, sombody told me that this neighbourhood was suited to take pictures.  And, you know?  She was right!


Ik vind er mijn favoriete villa. / There, I find my favorite villa.
 
 
Maar ze is ontstellend slecht gelegen om foto's van te trekken.  Om dat probleem op te lossen, is een echte uitdaging. / But, she is located very poorly in order to take pictures (as you can see).  To solve that problem is a real challenge.


Ik sluit af met een foto van onze nationale vlag. / I close with a picture of our national flag.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten