dinsdag 18 maart 2014

Hdr: Wandeling rond Lier V... / Hdr: Walk around Lier V...

Vandaag, 08/03/2014, was het voor het eerst lenteweer in Vlaanderen.  Na een periode van 6 maanden binnen zitten, kon ik eindelijk weer eens buiten om fotokes te trekken.  Je kunt raden hoe gelukkig ik was.  Ik wilde nazien hoe m'n rolstoel het deed, na een periode van 6 maanden inactiviteit.  Dus, ik bleef rond Lier voor de eerste officiele wandeling van het nieuwe seizoen.

Today, it was for the first time good weather in Flanders, in 2014.  After a period of being indoors for 6 months, finally I could go outside in order to take some pictures.  You can guess that I was happy, because of it.  I wanted to check how my wheelchair was doing, after a period of six months of doing not very much.  So, I stayed in the vicinity of Lier, should anything go wrong.








De Wandelingstraat te Duffel... / The Wandelingstraat in Duffel...


De Mijlstraat te Duffel... / The Mijlstraat in Duffel...


Ik ben de nieuwe groothoekzoomlens aan het uitproberen... / I'm trying out the new wide-angle zoom lens...


De Tamron 10-24 mm... / The Tamron 10-24 mm...


Op een zonsondergang na, verleden jaar... / Except for a sunset, last year...


Heb ik er geen enkele ervaring mee... / I've got no excperience with it...






De eerste tekenen... / The first signs...


Van de lente... / Of spring...


In de Mijlstraat te Duffel... / In the Mijlstraat in Duffel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten