vrijdag 21 maart 2014

Hdr: Naar de Heidestraat III. / Hdr: To the Heidestraat III.

M'n negatieven zien nog altijd te geel.  Maar ik kan de problemen beter te baas en heb trouwens iets bijgeleerd over Photomatix, terwijl ik van de negatieven nog redde wat er te redden was.  Dus dat valt nog mee.  Ik denk dat ik nog twee dagen met te gele negatieven zit, voordat het probleem wordt opgelost.

My negatives still look too yellow.  However, I manage the problem better and I have learned something new about Photomatix, while I tried to save the negatives.  So, it all turns well.  I think, I'm still bothered with too yellow negatives, for two more days.  Then, the problem should be over...




Hutveld te Ranst (Emblem)... / Hutveld in Ranst (Emblem)...






Daar kan ik het Safipad op... / There, I turn into the Safi-path...


Even langs de Sint-Gummarusstraat te Ranst (Emblem)... / I stop for a moment in the Sint-Gummarusstraat te Ranst (Emblem)...


Om dan langs het Safipad voort te rijden... / Only to drive on via the Safi-path...














Ik bereik de Heidestraat te Ranst (Emblem)... / I reach the Heidestraat te Ranst (Emblem)...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten