dinsdag 25 maart 2014

Hdr: Naar de Heidestraat VI. / Hdr: To the Heidestraat VI.

Dit is de laatste deel van de fotoreportage over m'n wandeling naar de Heidestraat te Ranst (Emblem), die ik gemaakt heb 09/03/2014.  De problemen met m'n negatieven zijn opgelost.  Aangezien de witbalans op automatisch stond tot m'n 9de wandeling, kan het zijn dat zoiets zich herhaalt, jammer genoeg.

The is the last part of the report about my walk to the Heidestraat te Ranst (Emblem), that I've made on 09/03/2014.  The problemes with my negatives are resolved.  But, because the white-balance on my camera was set on automatic until the 9th walk, it remains possible that this error repeats itself, sadly enough.






Het einde van de Kreupelstraat te Ranst (Emblem) komt in zicht... / The end of the Kreupelstraat te Ranst (Emblem) comes into view...


Ik loop even bij m'n oudste neef binnen... / I take a break at the house of my oldest nephew...


En verdwijn naar het centrum van Emblem... / And, dissapear towards the center of Emblem...






De Dorpstraat te Ranst (Emblem)... / The Dorpstraat in Ranst (Emblem)...


De kerk van Emblem... / The church of Emblem...


Het districtshuis van Emblem... / The district's house of Emblem...


Ik bereik het Netekanaal... / I reach the Nete-channel...






En, volg de dijk naar Lier... / And follow the dyke towards Lier...






Ik bereik de jachthaven van Emblem... / I reach the marina of Emblem...


En het panoramisch punt, aldaar... / And the panoramic view, over there...


Ik volg het Netekanaal... / I follow the Nete-channel...


Tot ik in Lier aankom... / Until I arrive in Lier...


De Hof van Nazareth te Lier... / The Hof van Nazareth in Lier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten