donderdag 27 maart 2014

Hdr: Duffel, voor de Eerste Keer II... / Hdr: Duffel, for the First Time II...

Op 11/03/2014 maakte ik een wandeling naar Duffel.  Duffel is een mooi stadje om te bezoeken.  In Duffel ligt de volgende brug over de Nete, wat van dit stadje een bijna noodzakelijke tussenstop maakt, als ik Sint-Katelijne-Waver of Onze-Lieve-Vrouwe-Waver opzoek.  In vogelvlucht ligt Duffel op 7 km van Lier.  Het is dus de eerste keer van het nieuwe seizoen dat ik kom, maar zeker niet de laatste...

On 11/03/2014 I've made a walk to Duffel.  Duffel is a very nice, small town of 16.000 inhabitants. In Duffel, there's a bridge across the Nete, what this small town an almost necessary stop, when I visit Sint-Katelijne-Waver or Onze-Lieve-Vrouwe-Waver.  Duffel is located 7 km from Lier.  So, it's the first time of the new season that I go there, but it won't be the last...




Op de Ouderijstraat te Lier... / On the Ouderijstraat in Lier...








De officiele ingang... / The official entry...




Van het landgoed 'De Ringen' van Dries van Noten... / Of the mansion 'De Ringen' of Dries van Noten...




Ik bereik de dijk langs de Nete... / I reach the dyke alongside the Nete...








De groendienst van Duffel aan het werk...


Ik volg de dijk langs de Nete, in de richting van Duffel... / I follow the dyke alongside the Nete, in the direction of Duffel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten